مدت دوره : 40 ساعت ، شهریه : 170,000 تومان

در حوزه تجارت و بازرگاني، افراد زيادي وجود دارند كه در حد لازم قادر به استفاده از زبان انگلیسی عمومی هستند، اما به دلیل عدم آشنایی با زبان تخصصی این حوزه غالبا نمی توانند به رفع و رجوع کارها و مسائل خود بپردازند. این افراد معمولا وقت و فرصت لازم برای گذراندن دوره های طولانی مدت را نیز ندارند. بر این اساس دوره مکالمات و مکاتبات بازرگانی برای پاسخگویی به نیاز این دسته از داوطلبین برگزار می گردد.

  • علاقمندان و شاغلین در صنایع
  • توانمدی پیش متوسط (Pre-Intermediate) در مهارت های زبانی
  • آماده كردن زمينه براي مذاكره (خوش آمدگويي، پاسخ به خوش آمدگويي، -آغازبه جلسه و …)
  • قالب و محتواي كلي نامه ها، ايميل ها و فاكس هاي بازرگاني
  • تنييم دستور جلسات
  • نامه هاي مربوط به تنظيم  و تاييد قرار ملاقات
  • معرفي موقعيت هاي شغلي و جايگاه ها
  • نامه هاي استعلام و پاسخ به استعلام
  • مديريت اختلا ف ها
  • نامه هاي سفارش و پاسخ به سفارش
  • طرح و رفع و رجوع پيشنهادات
  • نامه هاي مربوط به پرداخت و پاسخ آنها
  • چانه زني
  • نامه هاي مربوط به شكايات و رسيدگي ها
  • طرح درخواست ها و پاسخ دهي به آنها
  • نامه هاي مربوط به حمل و نقل و ارسال كالا
  • تحليل نمودارها و تصاوير
  • نامه هاي پيگيري و پاسخ آنها
  • نتيجه گيري و اعلامم توافق يا عدم توافق
  • گزارش ها و پاسخ آنها
  • پايان دادن به مذاكره و قدرداني از طرف مقابل
  • آشنايي با قراردادهاي خارجي و تنظیم نمونه اي از آنها

Ashly, Aasheim (2003). A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford University Press.

Thompson, Kenneth (2007). English for Meetings. Oxford University Press.

Gore, Sylee (2007). English for Marketing and Advertising. Oxford University Press.

Emerson, Paul and Hamilton, Nick (2007). Five-Minute Activities for Business English. Cambridge University Press.

Mascull, Bill (2002). Business Vocabulary in Use. Cambridge University Press.



مشترک آخرین مطالب ما در ایمیل خود شوید

آدرس : قزوین، چهارراه ولیعصر ، جنب بانک سپه | تلفن تماس : 9-02833376797