استان قزوین، با بیش از ۳/۰۰۰ واحد صنعتی نظیر نیرومحرکه، یونیلیور، نستله، کاچیران، سایپا شیشه، کنتورسازی، پاکشو، ویتانا، مهرام، کاشی پارس، فیروز و بسیاری دیگر از نام‌های تجاری مطرح، به عنوان مدار صنعتی کشور، میزبان “اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان‌ سازی تولید” در حوزه صنعت و کشاورزی در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین می‌باشد.

برگزاری این نمایشگاه در استان قزوین که یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور با وجود ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ظرفیت‌های بی‌شمار کشاورزی است؛ برای شرکت‌های دارای محصولات نوآورانه و دستاوردهای دانش‌بنیان پشتیبان تولید، بازاری جدی و فرصتی مغتنم جهت معرفی محصولات و کمک به حل معضلات صنایع می‌باشد. لذا علاقه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند از طریق زبانه ثبت نام جهت رزرو غرفه اقدام نمایند.

ثبت نام و رزرو غرفه
دانلود پلان نمایشگاه
حامیان

غرفه‌ها به دو دسته با‌تجهیزات (پیش‌ساخته) و بدون تجهیزات (خودساخته) تقسیم می‌شوند، غرفه‌های با‌تجهیزات (پیش‌ساخته) توسط برگزارکننده نصب و تجهیز شده و در اختیار متقاضی قرار خواهند گرفت.

حداقل مساحت برای غرفه‌های باتجهیزات (پیش‌ساخته) ، ۱۲ مترمربع و حداقل مساحت برای غرفه‌های بدون تجهیزات (خودساخته)، ۲۱ متر مربع می باشد که در صورت تغییر شرایط، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

نوع غرفهامکاناتهزینه هر مترمربع (ریال)
با تجهیزات
(پیش ساخته)

سازه اسپیس، نور غرفه، یک عدد پریز برق، یک میز و دو عدد صندلی، سر درب غرفه (کتیبه ساده) و حداقل متراژ ۱۲ متر مربع است.۳/۳۰۰/۰۰۰
بدون تجهیزات
(خود ساخته)

فضا به صورت زمین خام بوده و حداقل متراژ ۲۱ متر مربع است.

۳/۰۰۰/۰۰۰

قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان:
شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از حمایت ۷۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقل برای حضور در نمایشگاه برخوردار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:
https://cbd.inif.ir/national-exhibition

متقاضی محترم شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید، اطلاعاتی که هنگام ثبت نام آنلاین در این سایت توسط غرفه‌داران درج می گردد؛ در تمامی اسناد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برگزارکننده مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات اشتباه نخواهد داشت.

خواهشمند است نهایت دقت را در انجام ثبت نام آنلاین به عمل آورید. همچنین خواهشمند است از تکمیل فرم ثبت نام آنلاین، بیش از یک بار اکیدا خودداری نموده و جهت دریافت نتیجه ثبت نام، منتظر تماس همکاران ما بمانید.

ثبت نام اینترنتی برای حضور در نمایشگاه کافی نیست، حضور در نمایشگاه پس از اعلام جانمایی‌ها و پرداخت هزینه، قطعی خواهد شد.

ویرایش غرفه: در صورتیکه نیاز به ویرایش اطلاعات غرفه درخواستی دارید (تغییر در نوع غرفه سازی، متراژ و …) می‌بایست درخواست ویرایش غرفه را به صورت مکتوب از طریق راه‌های ارتباطی ارسال و پس از تائید توسط برگزار کننده نسبت به ویرایش غرفه خود اقدام نمایید. (توجه داشته باشید در صورتیکه درخواست ویرایش غرفه از سوی برگزارکننده تائید گردد؛ می بایست مجددا نسبت به تکمیل موارد فرم اقدام نمایید.)

  • اطلاعات شرکت

  • اطلاعات رابط نمایشگاه

  • اطلاعات غرفه

  • 10 − 2 =
  • این فیلد برای اعتبار سنجی استفاده میشود و باید بدون تغییر باقی بماند.

جهاددانشگاهی به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه خدماتی را برای غرفه‌داران در نظر گرفته است تا به کمک آن خدمات بتوانند در طول برقراری نمایشگاه عملکرد بهتری ارائه دهند و در جریان تعاملات بیشتر با مخاطبان به رشد و توسعه دست یابند.

هر غرفه‌دار، صرف اجاره غرفه مشمول دریافت بسته نمایشگاه خواهد شد اما می‌تواند با ارتقا آن به بسته‌های نقره ای و طلایی، از خدمات و تخفیفات بیشتری بهره‌مند شود.

بسته خدماتی نمایشگاه بسته نمایشگاه بسته نقره ای بسته طلایی
هزینه غرفه پیش‌ساخته ۰% ۱۰% ۱۵%
غرفه خودساخته ۱۰% ۱۵% ۲۰%
بن شرکت در کارگاه های آموزشی ۲۰% ۵۰% ۸۰%
یک ساعت مشاوره ۳۰% ۵۰% ۱۰۰%
غرفه سازی ۵% ۱۰% ۲۵%
خدمات طراحی اقلام مورد نیاز نمایشگاه ۵% ۲۰% ۵۰%
تولید تیزر اختصاصی شرکت در نمایشگاه ۲۰% ۵۰% ۱۰۰%
عکاسی حرفه ای ۲۰% ۵۰% ۱۰۰%
عکاسی صنعتی محصول ۲۰% ۵۰% ۱۰۰%
مصاحبه اختصاصی در ایسنا ۰ ۳۰% ۵۰%
پخش تلویزیونی ۰ ۲۰% ۸۰%
قیمت (به ریال) رایگان (خدمات حضور در نمایشگاه) ۵۰/۰۰۰/۰۰ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰

مدارک مورد نیاز برای رزرو غرفه در این نمایشگاه به شرح زیر می‌باشد:

  1. اسکن یک یا چند مورد از موارد زیر بر اساس نوع فعالیت

    • پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • کارت شناسایی کارگاه دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • گواهی فعالیت صنعتی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • پروانه صنفی و تولیدی از مجامع امور صنفی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • جواز کسب تولیدی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • گواهی صلاحیت پیمانکاری دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
    • پروانه فعالیت از وزارتِ مربوط به نوع فعالیت، دارای اعتبار تا حداقل پایان نمایشگاه
    • در صورتیکه به صورت شخص حقوقی عضو شده اید:
      اسکن کارت اقتصادی (گواهی ارزش افزوده و یا روزنامه رسمی شرکت) و پروانه بهره ‎برداری
    • در صورتیکه به صورت شخص حقیقی عضو شده اید:
      اسکن کارت ملی مدیرعامل و پروانه بهره برداری
  2. اسکن فیش واریزی
  3. تکمیل و ارسال فرم شرکت در نمایشگاه و فرم حراست

روند برگزاری نمایشگاه به شرح زیر می باشد:

ردیف عناوین تاریخ های مهم تاریخ
۱ زمان برگزاری نمایشگاه ۱۶ آبان تا ۱۹ آبان
۲ آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی نمایشگاه (در صورت موجود بودن غرفه نمایشگاهی) ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
۳ استعلام نقشه های جانمایی و تغییر غرفه در صورت عدم موجودی ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
۴ آخرین مهلت ارسال مدارک ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
۵ معرفی غرفه ساز، تائید نقشه های اجرایی غرفه سازی و دریافت مجوز آن ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
۶ ارسال اطلاعات غرفه داران برای کارت های شناسایی ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
۷ تحویل فضا به شرکت کنندگان غرفه خودساز ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
۸ آخرین مهلت جهت پایان عملیات ساخت و ساز و خروج نخاله ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
۹ تحویل غرفه ها جهت چیدمان کالاهای نمایشی و تزئین غرفه ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
۱۰ افتتاح رسمی نمایشگاه ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
۱۱ خروج کالاهای نمایشی از محوطه نمایشگاه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
۱۲ جمع آوری و تخلیه تجهیزات غرفه سازی از محوطه نمایشگاه ۱۴۰۱/۰۸/۲۰

با استناد به قوانين و مقررات شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ج.ا.ايران، مشارکت کنندگان در نمايشگاه مستلزم رعايت قوانین و مقررات می باشند که به شرح ذیل اعلام می گردد:

  1. در صورت تكميل و رزرو كامل سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه، برگزار كننده در مورد درخواست ساير متقاضيان حتي در صورت واريز وجه در زمان مقرر هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.
  2. جانمایی غرفه‌ها‌ براساس امکانات فنی سالن‌ها، زیر گروه غرفه‌داران و نوع کالای ارائه شده، طبق نظر کارشناسی واحد فنی انجام خواهد شد و سابقه حضور در سالن و غرفه‌های سنوات قبل ملاک عمل قرار نخواهد گرفت.
  3. متقاضیان فضای بدون تجهیزات (خودساخته)، بایستی تضمین خسارت احتمالی غرفه‌سازی را نزد برگزارکننده ارائه نمایند و پس از برگزاري نمایشگاه در صورتی که خسارتی از سوی واحد فنی نمایشگاه اعلام نشد، تضمین به آنها مسترد میگردد.
  4. در صورتي كه درخواست اوليه غرفه‌دار فضاي نمايشگاهي باتجهيزات (پیش‌ساخته) باشد ولي به دلايلي بعداً درخواست فضاي بدون تجهيزات (خود‌ساخته) را نمايد، هزينه مشاركت بر اساس غرفه با تجهيزات (پیش‌ساخته) محاسبه خواهد شد. مگر آنكه حداقل يک‌ماه قبل از شروع نمايشگاه مراتب كتباً به امور نمايشگاهي سازمان برگزارکننده اطلاع داده شود.
  5. در صورتي كه درخواست اوليه متقاضي فضاي نمايشگاهي با تجهيزات (پیش ساخته) باشد ولي به دلايلي بعداً درخواست فضاي بدون تجهيزات (خود ساخته) را نمايد، هزينه مشاركت بر اساس غرفه با تجهيزات (پیش ساخته) محاسبه خواهد شد. مگر آنكه حداقل يك‌ماه قبل از شروع نمايشگاه مراتب كتباً به امور نمايشگاهي سازمان برگزار کننده اطلاع داده شود.
  6. انصراف: طبق دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی، کنسل کردن حضور در نمایشگاه توسط غرفه‌داران کمتر از یک ماه کاری باقی مانده (به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) تا زمان برپایی نمایشگاه امکان پذیر نمی باشد و هیچ گونه وجهی عودت داده نمی شود، بنابراین در صورت کنسلی غرفه توسط غرفه‌دار به صورت کتبی بیش از یک ماه کاری (به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) به تاریخ برگزاری، برگزارکننده 10 درصد از هزینه مشارکت در نمایشگاه را کسر می نماید و باقی مانده وجه واریزی مسترد خواهد شد.
  7. غرفه‌دار حق واگذاری غرفه مورد اجاره بغیر را ندارد.
  8. صرفاً عرضه و نمايش كالا و خدماتي كه در فرم ثبت نام درج گرديده در غرفه اختصاصي مجاز است. حضور بيش از يك شركت در غرفه غير مجاز بوده و نمايش و عرضه ساير كالاها و خدماتي كه در فرم ثبت نام درج نگرديده ممنوع مي‌باشد. در صورت عدم رعايت موضوع از فعاليت غرفه در نمايشگاه توسط برگزارکننده جلوگيري خواهد شد.
  9. عرضه و نمايش انواع محصولات خارجی و یا پوستر، كاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، بنر و سایر اقلام تبلیغاتی که در آنها کالا و یا نام شرکت‌های خارجی تحت عنوان نمایندگی تبلیغ شده است برای شرکت‌هایی که به صورت ریالی ثبت نام نموده‌اند تخلف محسوب و در صورت مشاهده اینگونه موارد، برگزارکننده مجاز به ممانعت از فعالیت غرفه خواهد بود.
  10. بروز هرگونه حادثه و يا عاملي كه جلوگيري آن از عهده برگزارکننده خارج بوده و منجر به عدم برگزاري نمايشگاه گردد، فورس‌ماژور تلقي و وجوه پرداختي غرفه‌داران پس از كسر هزينه‌هاي عملیاتی و غيرقابل برگشت انجام شده، محاسبه و مسترد خواهد شد.
  11. برق متعارف و استاندارد به غرفه‌ها تخصيص داده خواهد شد. لذا غرفه‌داران مجاز به سيم كشي مستقيم از برق تابلوهاي سالن نمي باشند و در اينگونه موارد در صورت بروز حادثه، غرفه‌داران مسئول خطرات احتمالي ناشي از استفاده غيرمجاز از برق بوده و در آن مورد پاسخگو خواهد بود.
  12. چیدمان کالا فقط در محدوده غرفه مجاز می‌باشد و گذاشتن هرگونه استند و بنرهای تبلیغاتی در راهروهای سالن ممنوع می‌باشد.
  13. نگهداری داخل غرفه‌ها در ساعات برگزاری نمایشگاه به عهده غرفه‌داران محترم می باشد. در صورتیکه به سالن آسیب برسد، غرفه‌دار مسئول جبران خسارت وارده می‌باشد.
  14. چنانچه حداکثر ظرف 24 ساعت پس از خاتمه نمایشگاه غرفه توسط غرفه‌داران تخلیه نشود کالا توسط برگزارکننده به انبار منتقل و هزینه انبارداری بر اساس ضوابط دریافت می‌شود.
  15. براساس قوانین کشوری و نیز مقررات شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، رعايت شئونات و حجاب اسلامي در تمامي مراحل برپايي نمايشگاه به طور مؤکد الزامي است و از فعاليت غرفه‌هاي متخلف جلوگيري خواهد شد.
  16. رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برای غرفه‌داران الزامیست.
  17. رعایت شرايط مندرج در‌ اين صفحه، توسط غرفه‌داران الزامی است.

مرکز خدمات تخصصی تجاری سازی جهاددانشگاهی

جهاددانشگاهی قزوین، به علت موقعیت جغرافیایی و تبدیل شدن استان به قطب صنعتی کشور و با هدف کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تسهیل و نظام‌مند کردن فرآیند تجاری‌سازی، توانمندسازی، بهبود و توسعه فضای کسب و کارها، اقدام به راه‌اندازی “مرکز خدمات تخصصی تجاری‌‎سازی” نموده است. این مرکز مطابق با برنامه راهبردی پژوهش و فناوری واحد، خدمات مشاوره، آموزش و تجاری‌سازی در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش را به شرکت‌های داخل و خارج از استان ارائه می‌نماید. از این رو در مرکز خدمات تخصصی تجاری‌سازی، با ارائه خدمات تخصصي مختلف، تلاش خواهیم کرد تا شرکت‌ها را تا عرضه محصولات فناورانه به بازار و رسیدن به سوددهی همراهی نماییم.

در همین راستا با توجه به بازار جدی در استان قزوین برای شرکت های دارای محصولات نواورانه و دستاوردهای دانش بنیان، این مرکز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ لغایت ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی “دانش‌بنیان سازی تولید” درحوزه کشاورزی و صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین نموده است.

خدمات این مرکز:

  • مشاوره مدیریت برند
  • مشاوره فروش فناوری
  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین و اجرای برنامه بازاریابی
  • تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی
  • تدوین و اجرای استراتژی های قیمت گذاری، فروش، توزیع
  • بازاریابی برای محصولاتی که به‌صورت B2B عرضه می‌شود
  • ارزیابی آمادگی صادراتی (ERA)، مدیریت صادرات (EMC)، اجرای برنامه‌های تبلیغات، توزیع و پخش صرفاً در بازارهای خارجی
  • اجرای برندسازی
  • طراحی های هنری
  • تدوین و اجرای برنامه تبلیغاتی


بانک اطلاعاتی شرکت های استان قزوین